۲۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱

مدیرکل تسهیلات بنیاد شهید اعلام کرد

توزیع کارت حکمت ایثارگران پس از پایان کرونا

توزیع کارت حکمت ایثارگران پس از پایان کرونا

مدیرکل تسهیلات بنیاد شهید گفت: حکمت کارت ایثارگران پس از پایان کرونا توزیع می شود و زمان دقیق توزیع نیز اعلام خواهد شد.

محمود تبریزی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره زمان توزیع حکمت کارت ایثارگران گفت: کارت‌ها به سازمان‌های بنیاد شهید استان‌ها اعطا و هماهنگی‌های لازم برای توزیع آنها نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه زمان دقیق توزیع این کارت‌ها متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود، افزود: به منظور عدم ایجاد ازدحام و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کارت‌های باقیمانده پس از عادی شدن شرایط و فروکش شدن سرعت انتشار این ویروس میان افراد مشمول توزیع می‌شود.

مدیرکل تسهیلات بنیاد شهید درباره افراد واجد شرایط دریافت حکمت کارت، تصریح کرد: در فاز نخست کلیه جانبازان و خانواده شهدا که در حال حاضر از بنیاد شهید و امور ایثارگران حقوق دریافت می‌کنند، مشمول دریافت حکمت کارت خواهند بود. همچنین برای سایر ایثارگران نیز در فازهای بعدی تصمیم‌گیری و اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر، تبریزی دی ماه سال ۹۸ از توزیع همه حکمت کارت‌های متعلق به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سراسر کشور تا دهه مبارک فجر سال گذشته خبر داده بود.

طرح توزیع حکمت کارت میان خانواده‌های شاهد و ایثارگر بر اساس توافق بنیاد شهید با شرکت وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

دارندگان حکمت کارت علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف‌های لازم می‌توانند به‌صورت اقساطی و بدون بهره از فروشگاه‌های اتکای سراسر کشور تا سقف اعتبار در نظر گرفته‌شده خرید کنند.

کد خبر 4895405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha